Varavaltuutetun päiväkirja: Vastustin HUS-kiinteistöpalveluiden myymistä ja palveluiden ulkoistamista
HUSin hallitus päätti tänään myydä kiinteistöpalvelunsa ISS:lle ja ulkoistaa noin 175 työntekijän työpaikat. Äänestin päätöstä vastaan — pakottavaa tarvetta myynnille ei enää ole, ja pelkäämme säästöjen syntyvän työntekijöiden kustannuksella.